friday im in looooove!

äntligen helg! fy va göttttt. gick upp imorse, TIDIGT. 06:00, syster hämtade mig lite före halv sju så åkte vi på spinning! gött vare, förutom att jag glömde mina skor och var tvungen att låna hennes som är en storlek för små.. haha! ja jag är att ja.. men iallafall, de gick bra : ) sen var vi också på jiven också. nu har jag städat lägenheten inför imorn, eftersom de kommer folk :) katten har vart me jämt hela tiden, i benen mestadels.. men han e att för söt också : ) nu är han trött efter allt städande och sover, vilket jag också är! ska nog lägga mig i sängen och läsa bok ett tag, sen är det julbord som gäller:D inte förrän 8 men .. ska bli gött! neej, nu får de bli en sväng till sängen ;) ha en bra daaa: )



Kommentarer
Postat av: Lena Åhs

Sååå söt han är då :-) lilla missen

2010-12-03 @ 14:26:47
Postat av: Jessica

ja han är söt : ) när kommer ni och hälsar på??:)

2010-12-04 @ 11:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0