längesen!

nu har det varit extreeemt dåligt med uppdatering! mestadels för att jag jobbar, hela tiden känns det som. men också för att jag varit lat och inte orkat starta datorn utan tagit mobilen istället, och den har jag inte kommit underfund med hur man bloggar på än ! :P haha. får väl försöka komma på det kanske.. men iallafall, sen jag bloggade sist har det inte hänt speciellt mycket. har fått en liten kissemiss. han är liiite jobbig, men hoppas det ska gå över när han börjar vänja sig.. just nu är jag hemma hos mamma eftersom jag är dyngförkyld och har feber :( så sov här inatt, för att jag inte ville vara ensam hemma hos mig :P alltid mysigast att vara hos mamma då :) skulle egentligen ha åkt till ULLARED inatt, men det blev det ju inget av då såklart när jag mår såhär :( väldigt tråkigt! men elin har lovat mig att bli med dit i januari, så de får hon bli;) hihi. sovit 4 timmar inatt, frusit som en gris:(  så ska försöka somna om i soffan nu och vänta på att mamma kommer hem från jobbet och lagar mat åt mig :P haha. hörs kanske senare, ska bli bättre på de här med uppdatering nu..!

Kommentarer
Postat av: Lena Åhs

Krya på dig !! synd att du inte kom iväg till Ullared men det blir fler gånger . Jag tror ju inte att det går i konkurs precis , så det finns kvar i Januari oxå . Kul med en liten inneboende , ska försöka hälsa på någon dag framöver ..Kram på dig

2010-11-29 @ 13:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0