onsdag.

är helt utsliten efter först ett pass med zumba och direkt efter de en lååång promenad med johanna och hanna på mer än en och en halv timme! hurtiga vi:) sen blev de en promenad hem till syster där vi lagade mat och såg på greys anatomy:) blev gulaschsoppa! mums va gott de va. men nu ligger jag hemma i min säng, ska sova för klockan 12 imorn är de spinning! känns gött att man kommit igång igen! tränat varje dag sen i måndags, tummen upp för de ;) lördag börjar fotbollen också:D ska bli kul. är ju jobbhelg också så det blir en lugn helg :) bowling? sen blire nog filmkväll kan jag tro:) nej nu ska jag ta kvällen så jag orkar upp och svettas lite! sen ska jag va med min fina vän hanna hela dagen och kvällen <3 natti : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0