tisdag.

igår var det jobb som gällde. till 22.. jobbade med elin så det var ju riktigt mysigt :) efter jobbet åkte vi hem till mig så kom också annelie så kollade vi på film ihop:) law abiding citizen, femte gången jag såg den tror jag:P rekommenderas starkt! efter de så sov elin här:) nu har vi precis ätit frukost och annelie har också hunnit vart här och sagt hej :) ska strax åka mot hälsakompaniet och träna .. elin kör gymmet och sviker så jag får gå på spinningen själv:( hehe nerå <3 sen blir de möte med jobbet och efter de direkt och jobba kvällen till 22 igen .. imorn och på torsdag är jag LEDIG och det ska bli väldigt skönt . dock har jag mycket att göra så de spelar ju ingen roll att jag är ledig:p men men :) neejj nu ska vi åka och röra på fläsket lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0