onsdag!

började dagen med möte på banken, åkte hem. hårförlängningen hade kommit, så testa den, va jättefint:) så skulle platta håret. självklart gick plattången sönder!:@ uuuuh.. så tog med mig peter och åkte till challa och införskaffade en ny.. 800 kr fattigare.. men klarar mig inte utan en så lika bra! sen så åkte vi hem till honom och satt och prata me lena och roger och sanna, alltid lika trevligt!:) sen spela vi lite tv-spel.. hm, jag vann.. eller nåt. aja. sen åkte jag till simone och här sitter jag fortfarande!:) har onsdagsmys med henne och marja nu.

imorgon blir det lugnt och sen jobba.. skriver i varje inlägg att jag ska göra klart detta golvet i badrummet.. men ah, de är inte klart än .. men de kommer de me :P har lovat mamma att de ska va klart innan jul iaf! så det får jag väl hålla;) nej nu blir det att kolla klart på kungarna av tylösand och sen åka hem och sova tror ja :) trött idag.. god natt alla:)

puss


Kommentarer
Postat av: elin

Gört klart det! ;)

2010-10-29 @ 22:45:55
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: elin

Nu får du att blogga igen du :p

2010-11-02 @ 07:22:06
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0